Het schrijven van een onderzoeksvoorstel is een vak apart. De concurrentie is hoog en de inspanning omvangrijk. Reden des te meer om helder te formuleren, de juiste zaken te adresseren en de wederzijdse belangen niet uit het oog te verliezen. Hoe geef je invulling aan de criteria van de onderzoek calls en breng je de optimale mix van inhoud en kennis in, zodat er aan het einde van het project duidelijke impact gemaakt kan worden.
Wij gaan in een voorstel in op de voordelen voor wetenschap, milieu en maatschappij, technologische vooruitgang, economie / concurrentievermogen en industriële update van de onderzoeksresultaten. Wij schrijven een duidelijk disseminatieplan met identificatie van concrete marktinformatie, zoals potentiële marktvolumes, welke markten, specifieke producten, prijzen, enz.
Aandacht voor kwaliteit en efficiëntie van de implementatie, een helder werkplan met bijbehorende werkpakketten, te leveren producten, managementstructuur, mijlpalen en procedures mag daar bij niet ontbreken.
En last but not least een evenwichtig en gerechtvaardigd budget en een krachtig samengesteld consortium waarin een goede balans en synergie in expertise en taken in opgenomen is.
De meer dan twintig jaar ervaring in het uitvoeren van onderzoeksprojecten, komt daarbij uiteraard goed van pas!
Wil je meer weten over onze actuele voorstellen, of wil je ons betrekken bij je eigen idee, neem dan contact met ons op.